Monday, April 24, 2006

我要快乐我要能睡的安稳

有些人不抱了才温暖

离开了才不恨我早应该割舍
--------++++++-------------

不想哭眼泪在眼中

我想笑嘴角牵不动

你的眼突然间看不懂

不想哭找不到理由

我想笑心却一直在痛

你的脸让空气变沉重

想忘了

I have been trying to prolong the life of something speical and close to my heart. It seems to have come to the end of the journey. It's time to let it go.

Sorry for the many entries on this sunday afternoon.

No comments: